سکانس دیالوگ کوین اسپیسی با برد پیت و فریمن فیلم هفت(Se7en,1995)

هنرمندان در این سکانس

دیالوگ های بسیار عالی و فلسفی بین کوین اسپیسی (قاتل) با برد پیت و مورگان فریمن (بازرسین پلیس) در ماشین. در این قسمت دیالوگ کوین اسپیسی با برد پیت و فریمن و صحبتهایی بین این سه نفر تا حدی زیادی قابل تامل و تفکر میباشد. جان دوو که خود را به اداره پلیس معرفی کرده است، دو مامور پلیس را قرار است به محل قتل بعدی ببرد…

سکانس دیالوگ کوین اسپیسی با برد پیت و فریمن فیلم هفت(Se7en,1995)

فیلم هفت (Se7en,1995)
فیلم هفت (Se7en,1995)

اطلاعات فیلم (Se7en,1995)

هفت (به انگلیسی: Seven) که گاهی به صورت SE7EN نیز نوشته می‌شود، محصول سال ۱۹۹۵ کمپانی آمریکایی نیو لاین سینما، یک فیلم تریلر روانشناسانه آمریکایی است که عناصری از ژانرهای جنایی و وحشت را در هم آمیخته است. ستاره‌های این فیلم را برد پیت و مورگان فریمن، به همراه گوئینت پالترو، رونالد لی ارمی، جان کریستوفر مک‌گینلی، و کوین اسپیسی تشکیل می‌دهند. کارگردانی فیلم را دیوید فینچر بر اساس فیلمنامه‌ای از اندرو کوین واکر انجام داده است.

دیوید میلز (براد پیت)، که به تازگی انتقالی گرفته و ویلیام سامرست (مورگان فریمن)، که بزودی بازنشسته می‌شود هر دو کارآگاه‌های جنایی هستند که عمیقاً درگیر پرونده یک قاتل سریالی دگرآزار می‌شوند. قاتلی که قتل‌های خود را به دقت بر طبق هفت گناه کبیره طرح‌ریزی کرده است:

  1. شکم‌پرستی
  2. طمع
  3. تنبلی
  4. خشم
  5. غرور
  6. شهوت
  7. حسادت

 

عوامل فیلم هفت

کارگردان دیوید فینچر
تهیه‌کننده آرنولد کوپرسون
نویسنده اندرو کوین واکر
بازیگران برد پیت
مورگان فریمن
کوین اسپیسی
گوینت پالترو
جان کریستوفر مک‌گینلی
موسیقی هاوارد شور
فیلم‌برداری داریوش خنجی
تدوین ریچارد فرانسیس-بروس

درباره نویسنده

مهدی میرنظامی پیکسینما یک مجله خبری تفریحی است برای دوستداران هـــــــنر و برای کسانی که فیلم دیدن را دوست دارند و از آن لذت میبرند. پیـــــکسینما محیطی است برای به اشتراک گذاری زیبایی های هنر هفتم.

سکانس‌های مشابه

در لیست پخش زیر تمامی سکانس های این فیلم را مشاهده کنید

نظر (1)

  1. برداشت فضاهای بسته ی فیلم توسط یه ایرانی بنام Dariush Khondji صورت گرفته,تیتراژ اول فیلمم کار خودشه,میگن اكران فیلم باعث ترس مردم شده و در خواستای امنيتي زیاد شده,فينچر بنظر من کارشو برپايه داستانای غيرقابل پيش بيني، زيركانه و سياه معمولا قرار داده,که خودش تو یه مصاحبه گفته بود اینو مدیون هيچكاك و اسپيلبرگه,من به شخصه علاوه بر داستان بینظیرش که توسط كوين واكر نوشته شده,این سیاهی و تاریکی که حاکمه بر کل فیلمو خیلی میپسندم,یکی دیگه از نکات بینظیرش طراحی صحنه ی قتلا هست که اونم شاهکاره,نمادها عالیه,همسر برد پیت[پالترو] یه نماد بینقص از محبته,سامرست (مرگان فریمن)نماد جامعه ی خسته و دچار روزمرگی شده هستش,قبلنا تو یه نقد خوندم که واسم جالب بود همیشه یادمه موقع دیدن فیلم,گفته بود:

    فنيچر توسط قاتل، اول فیلم باجنايتاي وحشتناک و بعد با جمله های فيلسوفانه ی آخر فيلم كه قاتل اونا رو میگه,میخواد یه شوک به وجدان خوابيده آدمای خطاكار وارد كنه تا از گناه پرهيز كنن. اما آدم با ایمانی نیست,حتي آشخصيتایی که مثبتن خودشون دچار سردرگمي هستن.

    سی ثانیه پایانی متفاوت:

    برد پیت ضامن اسلحه خود را میکشد وان را رو به اسپیسی میگیرد.
    صدای شلیک گلوله می اید. تن خون الوداسپیسی روی زمین می افتد.
    اسپیسی با ترس به فریمن نگاه میکند.اسلحهفریمن رو بهاسپیسی است و از درونش دود بیرون می اید
    کوین اسپیسی:نه..تو نه..

    کوین اسپیسی نفس های اخرش را میدمد
    برد پیت بهت زده به مورگان فریمن نگاه میکند.
    برد پیت : چکار کردی
    فریمن اسلحه را روی سر خود میگذارد.
    فریمن : بازنشسته شدم.
    صدای شلیک گلوله می اید.
    سیاهی مطلق

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 7 =